Våren knackar på och jag älskar det!!
☀️TrEvLiG HeLg☀️
Återhämtning, Planering av framtiden, Solsken, Familj och vänner.
Ser framemot denna helg som precis har börjat. Nu ropar bastun på oss. Älskar helg!!
 
Det ovan var vad jag i fredags önskade mig och precis så blev det.
I helgen har vi träffat tjejernas kusiner, alla tre =) Vi har ätit supergod mat, umgåtts med varandra och med vänner. Idag har vi tillbringat vår dag i slalombacken, båda tjejerna jubla när vi kom dit för båda hade en vän på plats. Själv fick jag glida lite själv tills tjejernas farmor kom dit och sällskapade med mig. En skön dag i backen och det gäller väl att passa på att åka nu, för ute tinar snön och droppar för fullt från taken. Våren knackar på och jag älskar det!!
 
 Jag och mina flickor, Flickorna E ♥
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress