Snart nytt år....
Jahapp så var det då snart ett nytt år.....Spännande!!
Året som varit 2009 känns inte skoj....
När jag tänker efter känns 2009 lite som en dimma, kommer inte ihåg allt för mycket.
Men mycket har jag lärt mig detta år på både gott och ont.


Sitter just nu och grubblar och tänker på 2010, det ska bli ett bra år =)
Kanske blir detta året när jag äntligen kommer på vad jag ska bli när jag blir "stor".

Bland det första på min "To do" lista står: Boka datum och åk till Mariiie!!!
Jag tror du vet och förstår varför =)

2010 kommer nog bli ett bra år, det känns som så iaf.
Emeliew

Ja men vem vet.Nån gång kanske vi säljer huset.

Marie

Ja jippie. Vad undertbart mysigt!!!! :) 2010 kommer bli bäst vännen min. Ta hand om er. Hörs.puss kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress