Fixad och beställd!!

Jag har dragit ut på det......

Men nu idag medan Ebba sov passade jag på att beställa en ny till nästa år.
Svårt att välja hur man ska göra den bara, finns ju så många färger och varianter.
Lika svårt varje år!!

Det jag har beställt är en super bra och fin almanacka ifrån Personlig almanacka.

I år blev det designen som Isabelle Norman Sällström gjort, i rosa såklart!!
Isabelles fina saker kan du annars hitta på ISA form.

Bilderna är från personlig almanackas hemsida.


Emma

vad kul!! har precis börjat skriva i min, alltid så härligt när de är sprillans nya och fina ;)



kram på er!

Linda

Hå hå hå... en sån ska jag skaffa också när jag blir stor och rik =)=)=)

Synd att de inte har familje almanackor som man fick "göra" själv.

Behöver ju ha allt framför näsan ja om jag ska komma ihåg =)=)=)

Borde kanske maila det till dem =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress