Söndags påhitt!!

Vaknade imorse och tänkte att än är inte klockan så mycket, vi hinner till IKEA =)
Lyckan blev större när jag kom på att jag inte ställt tillbaka klockan, så vi hade ännu mera tid på oss.
Ringde och stressade på mormor A sen begav vi oss emot Gävle.

Hann med lite härlig shopping av allt möjligt smått och gott.
Ebba fick välja saker på leksaks affären (lättare sagt än gjort!!) eftersom hon hade presentkort där.
Det blev en god natt Fifi docka, en zhu zhu pets, ett troll och en liten hund.

Imorn väntar förskolan för oss båda, jobb i två dagar sen är vi lediga igen.
Usch tiden går så snabbt hela tiden, vi har varit lediga i en vecka och den har bara sprungit förbi.

Emelie

Såklart dom ör från ica =)



Ja dom va super goda,Blir nog mer i mören kväll när de är DH =)



Skoj med IKEA,jag skulle ha gjort ett besök dit jag a.På tok för länge sen jag va där.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress