Vatten över huvudet.
Tänkte att jag kanske tar mig vatten över huvudet.
Men va tusen, pröva kan man väl alltid.
Vad jag pratar om???

Min idé jag fick idag om att åka med båda mina töser på badhuset.
En hoppig, skuttig och livlig tre årig tös och en "sitta mest i mammas famn" 5 månaders tös.

Det gick hur bra som helst =)
Visst lite tjat men det hör väl till??
Trodde Ellie skulle orka i typ tio minuter som förra gången men vi badade i över en timme....Hoppsan sa!!!

Alldeles skönt var det och i poolen var vi helt ensamma den mesta tiden.
Det här gör vi snart om igen.


Mina älsklingar ♥
jessica

Det är så mysigt att bada. Tur att du vågade ta vatten över huvudet..

Emma

Vad mysigt!! skulle ha tagit mig till badhuset jag också nått tag, så skönt när man väl kommer dit :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress