Ett litet klick!?
Uscha, trött på mina snoriga näsa och trötta, onda kropp.
Men si ni snart dags för helg och lite ledighet igen, det kan nog behövas nu.
Tror att helgen ska få bjuda på lite vila, god frukost, slalom,bio och förhoppningsvis lite shopping.
 
Några dagar kvar på Bloggportalens tävling och jag skulle bli super glad för några till röster. (sen lovar jag att sluta tjata om detta!!!) =)
 
Men så här gör ni: 
Klicka på rutan här under.
Då öppnas ett nytt fönster.
Klicka där det står "Till toplistan" (en grön ruta)
Klart!!!
Kolla in så att du gjort rätt och fått din röst räknad.
 
 
 När jag i början på veckan låg och försökte vila, så packade tjejerna väskorna och gick lös på kylskåp och skafferi. Sen bar det iväg på picknik i källaren (hann stoppa dem för ett snabbt bildbevis innan dom smet)
Så kul att se när dom smider planer och leker bra tillsammans.
 
 
Nu ska jag dricka lite värmande thé och kurera mig lite granna så jag orkar vara en bra mamma och sambo i helgen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress