"Städa, städa....."
Det positiva med regn och rusk är att man inte behöver ha dåligt samvete för att man sitter inne.
Tjejerna har lekt nere i sitt rum med sin nya kiosk, varvat med att "glutta" lite på någon film och även hunnit med att måla varsin mugg.
 
Jag har röjt på inne i köket och torkat skåpluckor, så skönt när det var klart.
Har även hunnit med en stor röjning och ommöblering inne på Ebbas rum.
Storstädning, check!! Så nu solen är vi redo för dig.
 
Medan jag gjort detta har jag lyssnat på pod, typ första gången jag har lugn att "hinna med" att lyssna på det.
Så idag har jag minsann nött flera avsnitt.
Jag som inte ens har radio på i vanliga fall och detta var ju super.
Två flugor i en smäll!!
 
Kvällen avslutade vi med att ta på regnkläder och gå på en liten promenad.
Friskluft behövdes i våra kroppar.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress