Barfota utan strumpor...
Vi är tre trötta tjejer (en pappa också tycker jag det verkar som) här hemma varje morgon, det var länge sen det var så här tungt att gå upp på morgonen. Min klockan hinner ringer 1, 2 och till och med 3 gånger innan jag slutligen studsar upp och väcker Ebba och Ellie. Men nu är det bara 3 till mornar att sticka upp, sen äntligen sommarlov/semester!!
 
Gillar min app på telefonen som nu ÄNTLIGEN visar finväder framöver och ljuvliga temperaturer runt 27-30 grader, iaf denna vecka. Men utifall att det ska envisas med att vara kallt så laddade vi igår upp med massor med strumpor till både stora och små fötter. Men dessa gömmer vi i garderober och så hoppas vi på att få vara barfota.
 
Nej vet ni vad tror jag ska göra en nytt försöka och komma i säng i tid ikväll....
Men först ska jag duscha och sen ska jag bara....... ;)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress