Mammornas dag.
Gårdagen tillbringade jag tillsammans med min mamma, vi for till Borlänge och shoppade loss.
När jag kom hem möttes jag av ett: Titta inte i kylskåpet!!
 
Jag fick istället trött men snällt sätta mig i soffan och vänta medan tjejerna och Thomas förberedde i köket. Kaffe och dricka togs fram och sedan kom den, den högst, fluffigaste med mest dekorerade tårta som jag ätit. En tårta med extra allt!!
 
 
Somnade tidigt tillsammans med Ellie medan jag nattade henne. Men vaknade istället tidigt idag tillsammans med Ellie men låg kvar länge och slappade i sängen och tittade på Smurfarna. Sen så fort Panesgården och Blåklinten öppnade åkte jag iväg och shoppade morsdags-presenter till våra mammor.
 
Mammor (och pappor) ska väl egentligen firas och hyllas varje dag. Men idag tycker jag att vi som kan ger vår mamma en extra kram eller ringer ett samtal till henne. Ni som inte kan, tänd en fint ljus och tänk lite extra på henne.♥
 
 
 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

Men va mysigt - vilket härligt firande å va smaskig tårta!

Svar: Tack!! Visst var det =) Älskar dina bilder på din sida, så fina. Jag måste bli bättre på att använda min kamera, blir tyvärr allt för ofta mobilen.
Evelina Mattsson

mamma

Tack för den fina morsdags buketten och presenten :)

Svar: Varsågod 😘
Evelina Mattsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress