Härlig kväll
Vi i Lärarförbundet hade ikväll bjudit in våra medlemmar till en föreläsning med Mia Törnblom.
Vilken super härlig föreläsning!! Har hört henne förr och det var då som nu lika inspirerande.
 
Så hemåt cyklade jag inspirerad, peppad och taggad och redo för att "ASSA" .
Älskar att skratta och det fick jag göra högt, mycket och ofta ikväll.
 
Nu ska lilla väskan packas för imorn drar jag på konferens med några kollegor. Först detta ikväll och sen två dagar i vackra Tällberg, det kommer göra gott för min kropp, knopp och själ.
 
 
 
 
Emma

Åh vad kul, lyckos er! :) Kan tänka mig att man blir fylld med energi efter en föreläsning med henne!!

Svar: Super duper!!! Ler fortfarande här hemma i soffan =) Vi får åka iväg och lyssna på henne nån mer gång =)
Evelina Mattsson

angelicasvarld.blogg.se

MEn va härligt!!

Svar: Ja super härligt!! En riktig "energi-påfyllare!!! =)
Evelina Mattsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress