Himla joll!!
Söndag
 
Kom på vid frukosten att jag ju hade lovat att hjälpa till med flytt, upplock och städ av våra kontor.
-Öhhh Thomas du ska inte jobba idag va? (Rolig fråga till en som typ jobbar jämt) =)
 
Men det löste sig jag kunde smita iväg ett skuv och hjälpa till och Thomas och tjejerna gick till CP-service eftersom en bil skulle lämnas ut till kund.
 
Sen på eftermiddagen bestämde vi oss för att prova nya restaurangen på byn, L9.
Vi hade innan hört lite olika om stället men vi blev mer än nöjda. Supergod mat till oss all, stora som små.
Så hit kommer vi absolut gå många fler gånger framöver
 
Min och Thomas resa närmar sig, nu börjar jag bli nyfiken PÅ RIKTIGT. Idag när jag försökte klura åt mig lite info så säger karln. -På resan dit får du bara ha handbagage.
- Vaaaaa?? Hur ska det gå till??
Hmmm jag vet inte vart jag ska, med andra ord har jag inte en aning om vad jag ska packa. Då tror karlsloken att jag ska "klara" mig med ett handbagage. Det kan bli roligt!!
Verkar som jag får packa minimalt och köpa med en extra väska hem då kanske =)
Himla joll!! Men hörre ni fy bubblan vad spännande och skoj det ska bli.
 
 
 
Emma -Merakibeauty.se

mummmss :)

Svar: Riktigt mums var det :)
Evelina Mattsson

Fairylandsurprises

Ser väldigt gott ut det där!

Svar: Det var väldigt gott :)
Evelina Mattsson

Karro och King :)

Mums :)

Svar: Verkligen mums =)
Evelina Mattsson

Matilda Berlin

Herre vad gott det såg ut!

Svar: *Tummen upp*
Evelina Mattsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress