Mamma får vi ta "det"??
Det där psykbrytet häromdagen visade sig idag var en förkylning.
Thomas har de senaste dagarna haft ont i hela kroppen och feber och igår kändes även tjejerna hängiga.
Så idag sjukanmälde vi oss allihopa (inte Thomas) och sov, sov och sov.
 
Tjejerna var piggelina efter några timmars xtra sömn, men själv är jag helt däckad.
Trött, trött, trött och ont i kroppen, kanske för att jag bara legat i sängen och soffan hela dagen.
 
Usch va värdelöst!!!
Men som alltid (eller de få gånger jag är sjuk) är det bara sömn som hjälper. Sova bort sjukan är min grej.
 
 
Känslan när man kikar in i sitt sovrum efter att själv ha legat och sovit i soffan och tydligen har jag svarat JA på väldigt mycket tjejerna har frågat mig.
 
-Mamma får vi ta "det"?.....Mmmmm
-Mamma får vi ta "det"?.....Mmmmm
 
Party party hälsar Ebba och Ellie, själv kryper jag under täcket igen och håller tummarna för att någon tar tag i "bomben" som hade exploderat därinne.
 
Tjejerna hade fixat frukost till mig imorse.
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress