De vackra norska fjällen.
Hej på er!
Vi har haft en paus i några dagar och vilat upp oss i de norska fjällen.
I tordags efter jobbet tog jag, Thomas och Ebba bilen och for mot Norge, Ellie och farmor AG hade redan startat sin bilresa på morgonen.
 
Efter några timmar med bilresa genom både Sverige och Norge kom vi till slut fram till Thomas släkts fäbovall.
En helt fantastisk och underbar plats, så vackert däruppe bland fjälltopparna.
 
Skönt att vara i lugnet och varva ner och njuta. Vi hann även med att träffa många släktingar och att besöka Folldals gruva där vi testade både gruvtåget, spanade in deras Mamut och tittade på mängder av fina stenar.
 
Jag tror jag låter bilderna få tala lite för sig själv, nu om någon gång önskar jag att jag hade en riktig kamera. Alla bilder är fotade med mobilen men jag tror och tycker att man ändå ser hur vackert det är.
Den här resan och den här platsen gjorde gott för kropp, knopp och själ♥
 
 
På vägen hem åkte vi via Lillehammer och spanade in gamla OS ställen.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress