Jag har ett problem.
Jag har inga sommarkläder.
Jag har rensat, skänkt och kastat massor tidigare.
 
Har flera gånger suttit med dator i knäet och tänkt klicka hem lite nytt. Men när ingen värme kommit och solen har hållit sig undan, ja då får iallafall inte jag någon inspiration till shopping.
Så nu står jag här med en tom garderob och när gubben som visar vädret på tv´n säger att vi ska få sol och varmt, så tänker jag: Men gud va härligt, men va tusan ska jag ha på mig!???
 
Snabbt som tusan klickar jag mig in på några sidor och gör några snabba klicka...
Så nu är det bara att hålla tummarna för att nånting passar på denna kropp ;)
 
Men hörreni en dag kvar sen har vi helg igen.....
Ge järnet imorn och slappa och njut i helgen.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress