Årets halloweenfest.
 Nu har vi precis avslutat årets halloweenfest.
8 fnittriga och sockerkickade tjejer =)
 
Ellie och Ebba fick bjuda några vänner var och sen har vi förberett med dekorationer, mat och en liten överrasknings-halloweenpåse till vännerna. Tänkte ett tag strunta i allt eftersom orken inte varit den bästa, men va tusan jag tycker ju liksom tjejerna att det är så himla kul med halloween. Så jag la ribban på en helt okey nivå och gjorde det lätt för mig med maten.
 
Köpte färdig halloween pasta, nuggets och potatis/strips, sen gjorde jag korvfingrar och svart-potatismos. Zombiedricka till bål och självklart ketchup-spruta.
Tror att alla blev mätta och nöjda.
 
Hade spök-chips, pumpakärnor, slimeögon och kattbajs till efterrätt.
Men tjejerna hann även gå en sväng "bus eller godis" och kom hem med stora påsar/korgar med godis.
 
Till alla tjejer hade vi laddat upp med en halloween överraskningspåse med små saker vi köpt i USA.
Det var bla penna, sudde, huggtänder, pin, stämpel, olika ringar och så lite godis.
 
Tack alla små "monster " för en härlig kväll!!
 
Direkt börjar jag klura på nästa års party, då tror jag minsann att det är dags för vuxenpartaj igen också som förr i tiden.
 
 
 
Erika Eklund

Ja en vuxenfest vore kul, var ju ett tag sedan sist 😊

Svar: Ja men visst vore det kul, superkul!! Jag måste klura på detta =)
Evelina Mattsson

Anette Lindblom

Tack för festen ni ordnat!!!!👍😀 Alma tyckte det var sååå kul!!!😊

Svar: Tack själv Anette för att vi fick låna Alma....Va roligt att hon tyckte det var kul... =)
Evelina Mattsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress