Han fortsätter överraska.
Överraskningen blev rätt snabbt avslöjad. Vi hann bara gå ner och sätta oss i den bokade taxin så sa chauffören: Ni skulle till Golden Hits va??

Så det var alltså dit färden gick, till Golden Hits och deras Rockshow. Thomas hade bokat in showen och deras 3-rätters meny. God mat och dryck och fullt öspå scen. 

Några timmar senare när showen var slut promenixade vi genom stan tillbaka till hotellet.  Sen däckade vi båda två raklånga och snarkandes i sängen, eller ja Thomas snarkade högt och påstår att även jag snarkade men det har jag svårt att tro. 

Idag blev det ett snabbt besök på Mall of Scandinavia, lite choklad (Lindt) till mig och sen födelsedagspresenter till min brorsdotter som snart fyller år.  Men sen styrde vi hemåt till våra sessor  som under helgen har bott hos sin farmor (tack!!) Nu har vi avrundat vår kväll med bastu, popcorn och film.  Imorn väntar sista dagen på året, nyårsafton...Skönt med nytt år tycker jag, jag gillar nytt/nystarter  men mer om det imorgon ;)

Tack Thomas för en härlig helg, du har överraskat mig rejält!!♥️

(null)
(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress