shop 'til you drop and so she did.
Lördag, en av mina bästa dagar på veckan.
Sova ut och äta långfrukost, det är grejer det.
 
 
Idag hade vi i familjen lite olika planer.
Pappa Thomas befinner sig fortfarande i grannlandet Finland på business and pleasure.
Jag hade en bokade tid för tandkoll på förmiddagen, Ebba hakade på mig och sen gjorde vi byn och shoppade lite skojigheter. Ellie åkte iväg på födelsedagsshopping med sin farmor och innan hon dök upp sa Ellie:
- Hoppas farmor har mycket pengar med för idag blir det dyyyyrt.
 
 
Hem kom Ellie med en full påse med olika saker och med en kokhet kropp och ett värkande huvud, så hon hade verkligen shoppat till all energi och ork tog slut. Farmor fick köpa fleecetröja för hon frös så mycket och när hon kom hem bäddade hon ner sig med kläder, fleecetröja, filt och täcke sen somnade hon. Sen har hon sovit och sovit, endast kikat upp några gånger och sagt:
- Nu känner jag mig mycket bättre men jag sover lite till.
Sen har hon bara vänt sig om och somnat igen. Misstänker att hon kommer sova ett tag till så vår kväll blir nog liksom igår soffhäng med lite plock och en film, kanske kånkar vi in en tv till sovrummet och bäddar ner oss där.
 
Vi finns även på Instagram som Flickorna_E
Följ oss gärna där!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress