Ett konstigt år.
Hej på er!!
Solen skiner (äntligen!) ute och jag fick lust att blogga igen.
Hur är det med er alla? Blev så glad när jag kikade in här och såg att ni fortfarande är ett gäng som dagligen kikar in här. 
Mina fingrar glöder och jag känner att jag är sugen på att skriva till er alla igen.
 
Det här året blev minst sagt konstigt, stundvis har allt känts som vanligt och stundvis har allt känts som ett enda mörker.
Men jag tror vi vågar hoppas på att 2021 kommer bjuda oss på så mycket mer ljus och glädje ♥
 
Jag tycker det här året har gått fort och långsamt på samma gång.
Redan har vi kommit till december, till och med har halva månaden gått och snart är det julafton.
Så nu tycker jag vi njuter lite extra av decembers sista dagar, ger oss själva massor med julkänslor och gör denna jul så fantastisk det bara går trots allt "coronigt" runt omkring oss.
 
Lite tips från oss:
♥Gör Christmas S'mores. Pepparkakor med marshmallows.
♥ Gör en Hot Cocoa Bar, en varmchoklad station. Köp hem o'boy, grädde, chokladknappar, roliga sugrör, marshmallows med mera.
♥ Jag hittade "Melting snowman" på Albert och Herbert. Uppskattade små gubbar som var roliga att lägga i den varma mjölken.
♥Dekorera pepparkakor.
 
♥♥♥
 
♥♥♥
Får man be om en liten tjänst??
Ni är kanske några som inte orkar eller vill lämna en kommentar här längst ner, men kan ni klicka på hjärtat? Om ni gillar det ni läser och klickar på hjärtat så blir jag glad.
 Tack och bock säger jag till er som tar er tid för detta, ni är bäst!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress