Livets ryggsäck.
I torsdags hade jag en film eftermiddag med minstingen, Disney's Zootropolis.
Visst kan alla bli vad dom vill, bara man kämpar tillräckligt hårt så går det. Precis det är vad Zootropolis handlar om.
 
"Du kan"
Våga försöka ock prova nya saker.
Var snäll, både mot dig själv och andra.
Läs mycket, kunskap är makt.
Var nyfiken, hela jorden kryllar av spännande platser att se och saker att uppleva.
 
Det är några av de saker jag försöker lära mina tjejer och som jag hoppas dom får med sig i sina "ryggsäckar".
 
Söndagskväll och det känns bra att helgen är slut, för usch jag har inte känt mig nå pigg alls varken igår eller idag. Men jag avslutade denna kväll med en kvällspromenad och det verkar som att lite friskluft var precis vad jag behövde. Nu ska vi kämpa denna sista vecka, för sen har vi äntligen sportlov.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress