Nu är vi nära att sätta punkt för 2021.
Jag tycker om nystarter, kanske är det därför jag tycker det är skönt att det är årets sista dag imorgon. Ni vet, nytt år, ny kalender, nya drömmar och nya mål.
 
Årets sista vecka har jag tillbringat med vänner och familj (mest med min sambo faktiskt, kors i taket). I måndags hade jag besök av den allra bästa sorten, mina energipåfyllare Helen och Marie. God mat och samtal om allt och inget, älskar våra dagar/kvällar. Tidigt på tisdagen åkte jag och Thomas mot Sthlm, en motor skulle levereras och eftersom jag var ledig passade jag på att följa med. Det blev ett supertrevligt dygn med kombinerat jobb och egentid, tack Thomas ♥
 
Idag har jag jobbat några timmar, handlat till kvällensmiddag och nyårsmiddagen, klurar nu på att ta ett hett bad och kanske börja läsa någon av de böcker som ligger och väntar på mig.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress