Att säga adjö!
Samma sak varje år.
Det känns alltid lite vemodigt att säga adjö till sommaren. Fast jag gillar både höst och vinter så skaver det i magen, för ja sommaren är nog min allra största favorit. Sommaren var fantastisk och bjöd på många fina stunder, men även många rätt jobbiga. "Tröttheten" jag drog på mig förra hösten har hela tiden legat och lurat, redo att hoppa fram. Så att hösten nu knackar på, känns också helt okey. Det känns lite som en nystart och jag hoppas att denna höst ska vara lite snällare mot  kropp, knopp och själ.🧡
 
Det är verkligen tur att alla årstider har sin charm och jag räknar med att vi nu får njuta an en fin sensommar och höst. Naturen skiftar färg, luften blir kallare och friskare, varma  lurviga tröjor och mormors tjockstrumpor åker på, levande ljus tänds överallt härhemma och jag älskar att krypa upp i soffan med en stor mugg kaffe eller te tillsammans med en bra bok. 🍁
 
(null)
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress